مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-19سياسي

مشخص شدن مسئول بالادستی در موضوع عفاف و حجاب


نماینده ولی فقیه در فارس وامام جمعه شیراز، نکته اول در باب عفاف و حجاب را مشخص نبودن مسئول اصلی و بالادستی در این موضوع دانست و گفت: حال که 33 ارگان در این قضیه دخیلند و قرار است آنها را هماهنگ با هم به میدان بیاوریم باید بدانیم مسئول و هماهنگ کننده اصلی کیست.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس وامام جمعه شیراز، نکته اول در باب عفاف و حجاب را مشخص نبودن مسئول اصلی و بالادستی در این موضوع دانست و گفت: حال که 33 ارگان در این قضیه دخیلند و قرار است آنها را هماهنگ با هم به میدان بیاوریم باید بدانیم مسئول و هماهنگ کننده اصلی کیست.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با دبیر شورای سیاست گزاری عفاف و حجاب کشور، ضمن بیان اینکه بنده وقتی می خواهم در این خصوص کاری انجام دهم از نظر اداری طرف من خود را قانونا موظف نمی داند، گفت: اگر در مرحله اول مدیران نسبت به بحث عفاف و حجاب وظیفه خود را انجام دهند، در مرحله دوم که در کف میدان است کار را مساجد و بسیج انجام می دهند اما در قسمت اول 33 ارگان داریم بدون مسئول بالادستی که بتوان به او اختیارات کافی را تفویض و سپس از او کاستی ها را مطالبه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام گفت: ما در ابتدا باید در هر استان و حتی سطح کشور یک نفر یا یک ارگان مسئول مشخص باشد که بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن مسئول بالادستی در موضوع عفاف و حجاب

مشخص شدن مسئول بالادستی در موضوع عفاف و حجاب