مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-19سياسي

آخرین وضعیت تخلفات فولادمبارکه در صحن علنی مجلس بررسی می شود


تا گزارش تخلفات فولادمبارکه اصفهان به صحن علنی مجلس ارائه نشود اجازه افشای اسناد و مدارک تخلف را نداریم.

- با اشاره به بررسی آخرین وضعیت تخلفات فولادمبارکه اصفهان اظهار داشت: تا گزارش تخلفات فولادمبارکه اصفهان به صحن علنی مجلس ارائه نشود اجازه افشای اسناد و مدارک تخلف را نداریم و به همین منظور باید در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به دستاورد اولین سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان گفت: تا زمانی که وزیران نیروهای خود را در وزارتخانه مستقر نکنند نمی توان انتظار پیگیری مطالبات را داشت زیرا مدیران سکه های بازار سیاست هستند بنابراین باید مدیران مربوطه در وزارتخانه ها جایگزین و سپس درخواست ها را ادامه داد.

تبیین نظریه فرهنگی مشخص در قابل فرهنگ و هنر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور دو تن از نمایندگان اصفهان و شخص وزیر در خصوص برنامه و راهبردهای حوزه فرهنگ و هنر به گفت وگو پرداختند و مسائل مطرح شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فقدان نظریه فرهنگی در موضوعات مختلف این حوزه مسئله اصلی مطرح شده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، تصریح کرد: در حوزه های مختلف فرهنگی از جمله موسیقی، فضای مجازی، نشر، اوقاف و حج و زیارت، سینما و تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تخلفات فولادمبارکه در صحن علنی مجلس بررسی می شود

آخرین وضعیت تخلفات فولادمبارکه در صحن علنی مجلس بررسی می شود