مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-19اقتصادي

مجوز بکارگیری 615 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری ها صادر شد


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از صدور مجوز بکارگیری615 نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کلانشهر تبریز و تعدادی از شهرداریهای استانهای قزوین، - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از صدور مجوز بکارگیری615 نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کلانشهر تبریز و تعدادی از شهرداریهای استانهای قزوین، گیلان، گلستان و قم در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب افزود: در این راستا مجوز بکارگیری 324 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری کلانشهر تبریز صادر شد.

وی ادامه داد: همچنین مجوز بکارگیری 291 نیروی قرارداد کار معین دیگر نیز برای تعدادی از شهرداری های استان های قروین، گیلان، گلستان و قم صادر شد.

جمالی نژاد یادآور شد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری واستخدامی کشور اعطاء ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز بکارگیری 615 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری ها صادر شد

مجوز بکارگیری 615 نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری ها صادر شد