مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-19سياسي

محسنی اژه ای: خدمات قضایی باید با ارزانترین قیمت به مردم ارائه شود


رییس قوه قضاییه با تأکید بر تسریع در روند هوشمندسازی نظام قضایی و ارائه دستوراتی برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: باید خدمات قضایی با ارزانترین قیمت ممکن به مردم ارائه شود.

- رییس قوه قضاییه با تأکید بر تسریع در روند هوشمندسازی نظام قضایی و ارائه دستوراتی برای بهبود عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: باید خدمات قضایی با ارزانترین قیمت ممکن به مردم ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، نهمین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و به منظور بررسی راهکارهای ارتقای عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و تسهیل رسیدگی به دعاوی پرتکرار در حوزه انحصار وراثت و تحریر ترکه برگزار شد.

تحریر ترکه به تهیه فهرست اموال و دیون متوفی گفته می شود.

رییس قوه قضاییه در این نشست بر تسریع در اجرای طرح های فناوری محور در دستگاه قضا برای افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد بخش های مختلف قضایی تأکید کرد و متذکر شد: تحول و تعالی در قوه قضاییه بدون هوشمندسازی غیر ممکن است.

محسنی اژه ای با بیان این که بی توجهی به دولت الکترونیک و هوشمندسازی دستگاه های حاکمیتی موجب کندی در روند خدمات رسانی به مردم و بروز نارضایتی آن ها می شود، تأکید کرد: نه تنها در قوه قضاییه بلکه در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: خدمات قضایی باید با ارزانترین قیمت به مردم ارائه شود

محسنی اژه ای: خدمات قضایی باید با ارزانترین قیمت به مردم ارائه شود