مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-19اقتصادي

برای اولین بار در هرمزگان حقوق تمامی جانبازان زیر 25 درصد برقرار شد


با افزایش 40 درصدی قبولی آزمون استخدامی فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران، به رشد خوبی در حوزه اشتغال دست پیدا کردیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: با افزایش 40 درصدی قبولی آزمون استخدامی فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران، به رشد خوبی در حوزه اشتغال دست پیدا کردیم.

عطا ناوکی در گفت و گو با ایسنا،با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم بنیاد شهید اشتغال فرزندان شهید، ایثارگر و جانباز بوده است، افزود: تنها هرمزگان از کل استان های کشور بود که کلاس های تقویتی و بنیه علمی در خصوص آزمون استخدامی؛ مانند تست زنی، نحوی عدم استرس در آزمون و آشنایی با نحوی مصاحبه، برگزار کرد.

وی یکی از دلایل مهم افزایش رشد قبولی فرزندان تحت پوشش در آزمون استخدامی را حضور در کلاس های تقویتی دانست و عنوان کرد: با یک مؤسسه در ارتباط با کلاس های تقویتی و بنیه علمی در خصوص آزمون استخدامی،تفاهم نامه همکاری امضاء کردیم که به موجب این قرارداد حدود 300 نفر در این کلاس ها حضور یافتند و این دوره های آموزشی به 4 ماه انجامید.

ناوکی با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در بنیاد شهید هرمزگان، عنوان کرد: با تشکیل هدفمند گارگروه اشتغال در بنیاد شهید، اطلاعات و آمار بیکاران و شاغلین این حوزه بروزرسانی شد و در کنار این موضوع شناسایی استعدادهای بیکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار در هرمزگان حقوق تمامی جانبازان زیر 25 درصد برقرار شد

برای اولین بار در هرمزگان حقوق تمامی جانبازان زیر 25 درصد برقرار شد