مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-19اقتصادي

«از ما بهتران» در زندان


بابک زنجانی، عیسی شریفی، اکبر طبری، حسن رعیت، هادی رضوی، حسین فریدون، شبنم نعمت زاده، شهرام جزایری، عمار صالحی، مهدی جهانگیری و .

از جمله اشخاص شناخته شده برای جامعه اند که با عناوین مختلف اتهامی عمدتا اقتصادی محکوم شده اند.

- در این گزارش ایسنا، نگاهی به پرونده اشخاص معروف و خبرسازی که محاکمه و محکوم به زندان شده اند یا برای آنها پرونده تشکیل شده است، خواهیم داشت.

زنجانی متهم اصلی پرونده موسوم به فساد نفتی؛ افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی کشور، کلاهبرداری از شرکت ملی نفت، بانک مسکن و تامین اجتماعی، پولشویی، جعل 24 فقره اسناد بانکی و صورت حساب های بانکی، جعل حواله های ارزی و جعل دستور انتقال بین بانک ها بود.

اتهامات مهدی شمس متهم ردیف دوم پرونده نفتی، افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی، مشارکت در کلاهبرداری از شرکت ملی نفت ایران، مشارکت در پولشویی و کلاهبرداری و اتهامات حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم این پرونده نیز، افساد فی الارض از طریق اخلال در نظام اقتصادی، مشارکت در کلاهبرداری از یک شرکت، مشارکت در کلاهبرداری از تامین اجتماعی و مشارکت در پولشویی بود.

نهایتا پس از برگزاری جلسات متعدد در دادگاه انقلاب در سال 94، دادگاه بدوی این سه متهم را مفسد فی الارض شناخت و به اعدام، رد مال شاکی و شرکت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از ما بهتران» در زندان

«از ما بهتران» در زندان