مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-19اجتماعي

آغاز پویش «سرمشق مهر» در شعب سازمان دانشجویان


شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در آستانه سال تحصیلی جدید، پویش «سرمشق مهر» را برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی کرده است.

- شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در آستانه سال تحصیلی جدید، پویش سرمشق مهر را برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرسال در آستانه ماه مهر و شروع فصل مدارس، گروه های مختلف اقدام به تهیه لوازم التحریر برای خانواده ها و دانش آموزان نیازمند می کنند.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی نیز از سال گذشته پویشی تحت عنوان سرمشق مهر را با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار آغاز کرده است و بسته هایی شامل تمام لوازم مورد نیاز دانش آموزان در اختیار آن ها قرار می گیرد.

شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، امسال نیز این پویش را برگزار می کنند.

در پویش مهربانی سرمشق مهر در استان هرمزگان قرار است بسته هایی شامل لوازم مورد نیاز دانش آموزان از قبیل کیف، دفتر، خودکار و سایر ملزومات به تعداد 200 بسته در اختیار دانش آموزان محروم این استان قرار بگیرد.

مردم، خیرین و همه افرادی که قصد شرکت در این امر خداپسندانه را دارند، می توانند تا پایان شهریورماه کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5859837006312611 به نام جهاد دانشگاهی هرمزگان واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «سرمشق مهر» در شعب سازمان دانشجویان

آغاز پویش «سرمشق مهر» در شعب سازمان دانشجویان