مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19ورزشي

یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را شکست دادیم


دروازه بان لرستانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی می گوید: نماینده لهستان یکی از مدعیان قهرمانی جام باشگاه های اروپا بوده که این تیم را شکست داده اند.

- ایسنا/لرستان دروازه بان لرستانی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی می گوید: نماینده لهستان یکی از مدعیان قهرمانی جام باشگاه های اروپا بوده که این تیم را شکست داده اند.

سعید حیدری راد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی نخست چمپیونزلیگ برابر تیم لومزا لهستان را توانستیم با نتیجه 32 بر 29 پیروز شویم و گام اول را محکم برداشتیم.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم دینامو بخارست، سرمربی پیشین بارسلونا است، ادامه داد: این دیدار در واقع می توان گفت جدال دو سرمربی تاپ اسپانیایی بود که از بهترین های جهان هستند.

حیدری راد گفت: از همان اول کنترل بازی در دست ما بود و توانستیم بازی را در دست بگیریم و نیمه اول 16 به 12 به رختکن رفتیم و نیمه دوم که شروع شد کمی آنها نزدیک شدند و بازی پایاپای بود و در 10 دقیقه آخر ما بهتر بودیم و توانستیم بازی را ببریم.

این دروازه بان لرستانی گفت: پس از حدود دو سال که تماشاگر در سالن حضور داشتند با انگیزه بیشتری کار کردیم و همه تیم خوب بودند و 2 امتیاز مهم از یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را شکست دادیم

یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ را شکست دادیم