مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-19سياسي

ورودی های ذهن و زندگی خود را نیمه باز بگذارید


ما به عنوان یک انسان عاقل باید حواس خود را جمع کنیم که ورودی های ذهن و زندگی مان را نیمه باز بگذاریم.

- ایسنا/قم یک روانشناس حوزه خانواده گفت: ما به عنوان یک انسان عاقل باید حواس خود را جمع کنیم که ورودی های ذهن و زندگی مان را نیمه باز بگذاریم.

مهدی هادی، روانشناس خانواده، در گفت وگو با ایسنا در خصوص مهارت مدیریت زندگی، عنوان کرد: در ابتدا باید به این موضوع پرداخت که چرا برخی از انسان ها به دنبال اصطلاحاً لاکچری زندگی کردن و نمایش آن هستند، این مسئله در یک نوع نیاز روان شناختی انسان ها که همان نیاز به دیده شدن، تایید شدن و تشویق شدن است، ریشه دارد.

وی ادامه داد: این نیاز و میل به اشباع آن در همه انسان ها وجود دارد، اما نکته بسیار مهمی که افراد نسبت به آن غافل هستند، این است که اگر ما نیازهایمان را مدیریت نکنیم می تواند تبدیل به یک آسیب و بیماری شود، به عنوان مثال بدن انسان نیاز به قند و مواد قندی دارد، اما وقتی در استفاده از مواد قندی استانداردهای پزشکی و علمی را رعایت نکنیم دچار بیماری می شویم و مصرف آن به طور ولع آمیز در ما نهادینه می شود در حالی که ذره ذره استفاده آن برای ما خطر دارد.

این روانشناس خانواده افزود: در واقع نیازهای روان شناختی ما مثل همین نیاز به دیده شدن و تایید و تشویق شدن هم دقیقاً همان طور است یعنی اگر مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های ذهن و زندگی خود را نیمه باز بگذارید

ورودی های ذهن و زندگی خود را نیمه باز بگذارید