مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-19سياسي

نتایج مذاکرات قبلی وین باید مشخص شود/توپ«برجام» در زمین غربی هاست


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید نتیجه دوره های گذشته مذاکرات وین مشخص شود و سپس مذاکرات جدید آغاز شود.

-   محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با و واکسن هم خباثت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: برجام توافقی است که بر اساس آن ما یکسری از فعالیت های هسته ای خود را کاهش داده و تعلیق کردیم، نظارت های فراپادمانی را پذیرفتیم تا در مقابل، غربی ها تحریم های ما را لغو کند.

عباس زاده مشکینی تصریح کرد: ما به همه تعهدات خودمان عمل کردیم اما آنان عمل نکردند و به صورت یک طرفه از توافق برجام خارج شدند و طبیعتاً باید به این توافق بازگردند و تعهدات خود را عملیاتی کنند تا ما هم به همه تعهدات خود در برجام عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دلیلی ندارد که ما به صورت یک طرفه به تعهدات خود در برجام عمل کنیم، گفت: زمانی که غربی ها به وعده های خود متعهد نیستند، لزومی ندارد که ما به صورت یک طرفه به همه تعهدات خود در برجام عمل کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران اجازه نداد که جاده یک طرفه برجام ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مذاکرات قبلی وین باید مشخص شود/توپ«برجام» در زمین غربی هاست

نتایج مذاکرات قبلی وین باید مشخص شود/توپ«برجام» در زمین غربی هاست