مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-19اقتصادي

هشدار نسبت به سکونت 20 درصد جمعیت کشور در حریم تهران تا سال 1404


برای ویلاهایی که در حریم تهران ساخته شده است، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف از شهرداری تهران حتی یک استعلام هم نمی گیرند که بدانند آیا ساخت و ساز در آن قانونی است یا خیر.

- برای ویلاهایی که در حریم تهران ساخته شده است، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف از شهرداری تهران حتی یک استعلام هم نمی گیرند که بدانند آیا ساخت و ساز در آن قانونی است یا خیر.

مدیرکل حریم شهرداری تهران گفت: برای ویلاهایی که در حریم تهران ساخته شده است، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف از شهرداری تهران حتی یک استعلام هم نمی گیرند که بدانند آیا ساخت وساز در آن منطقه قانونی است یا خیر.

خود سرانه و بدون استعلام مجوز می دهند و برای اشخاص ایجاد حق می کنند و به تبع این حق، ایشان مطالبات خدمات زیرساختی می کنند که با مخالفت قانونی دستگاه های خدمات رسان منجر می شود و آن ها نیز اقدام به برقراری انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و غیره می کنند.

علیرضا صادقی مدیر کل حریم شهرداری تهران در گفت وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی درباره مشکلات حریم شهر تهران گفت: حریم در شهر با دو هدف حفظ حریم به عنوان ذخیره گاه شهری و حفظ حریم به عنوان تنها تنفس گاه شهر شکل گرفته است.

برای شهر تهران که با مشکلات زیست محیطی حادی مواجه است، موضوع تنفس گاهی حریم در ارجحیت قرار دارد، به همین دلیل شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به سکونت 20 درصد جمعیت کشور در حریم تهران تا سال 1404

هشدار نسبت به سکونت 20 درصد جمعیت کشور در حریم تهران تا سال 1404