مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-19سياسي

تأکید بربهره گیری از ظرفیت های عظیم اهل سنت درپیشبرد اهداف انقلاب


نشست شورای مدیران مناطق تلفیقی با حضور مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، نشست شورای مدیران مناطق تلفیقی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران کل استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گلستان، کردستان و خراسان رضوی در تهران برگزار شد.

در این نشست که با هدف رفع شبهات اهل سنت در امر حکمرانی و ایجاد تعامل بیشتر با آن ها و استفاده از ظرفیت های عظیم اهل سنت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام حریزاوی تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نباید نگاهش به یک مذهب باشد بلکه باید برای تبلیغ بیشتر اسلام ناب تلاش کند.

در ادامه نشست حجت الاسلام سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان ضرورت تشکیل این شورا به اهداف و وظایف آن پرداخت و درباره راهبردها و برنامه های اداره کل ادیان و مذاهب در این حوزه سخن گفت.

در این نشست مدیران کل استان های تلفیقی نیز چالش ها و ظرفیت های استان خود در خصوص اهل سنت بیان کرده و برخی فعالیت هایی که در این حوزه انجام گرفته را تشریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بربهره گیری از ظرفیت های عظیم اهل سنت درپیشبرد اهداف انقلاب

تأکید بربهره گیری از ظرفیت های عظیم اهل سنت درپیشبرد اهداف انقلاب