مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-19سياسي

برترین های جشنواره شهید رجایی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند


برترین های بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار، به دبیری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور مدیران کل دستگاه های معرفی شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد برترین های بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار، به دبیری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور مدیران کل دستگاه های معرفی شدند.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جشنواره گفت: رقابت در جشنواره شهید رجایی عاملی جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم است.

وی افزود: این جشنواره به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان به تعویق افتاده بود که اکنون با عبور استان از وضعیت قرمز کرونایی برگزار و دستگاه های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کیفیت کار برای ماندگاری یک نهاد در دید مردم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: هر فرد در هر نهادی که توفیق خدمت به مردم را دارند باید برای کسب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کلانتری تصریح کرد: این تعداد دستگاه اجرایی در بخش های مختلف شاخص های عمومی و اختصاصی شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره شهید رجایی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

برترین های جشنواره شهید رجایی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند