مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-19پزشكي

ظرفیت تزریق روزانه 60 هزار دوز واکسن کرونا در هرمزگان


همکاری خوب مردم در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب سیر کاهشی روند شیوع بیماری کرونا در هرمزگان شده است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: همکاری خوب مردم در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب سیر کاهشی روند شیوع بیماری کرونا در هرمزگان شده است.

فریدون همتی صبح امروز (28 شهریورماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: با همکاری خوب مردم در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین اقدامات مقابله ای صورت گرفته، روند شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین در استان هرمزگان از سیر کاهشی برخوردار است.

وی ادامه داد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هرمزگان از 38 درصد به 65 درصد افزایش یافته است که نتیجه آن را در کاهش ابتلا به کرونا و فوت ناشی از این بیماری در هرمزگان، مشاهده می کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به مراجعه به موقع بیماران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی و همچنین کیفیت خوب درمان و رسیدگی به بیماران در هرمزگان، میزان مرگ به دلیل بیماری کرونا در هرمزگان، کمتر از میانگین کشوری است.

همتی با اشاره به مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برای قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به کاهش شیوع بیماری در همه شهرستان های استان هرمزگان و وجود ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تزریق روزانه 60 هزار دوز واکسن کرونا در هرمزگان

ظرفیت تزریق روزانه 60 هزار دوز واکسن کرونا در هرمزگان