مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-19سياسي

افت 45 سانتی مهمترین منبع آب شرب استان یزد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به افت 45 سانتی متری مهمترین منبع آب شرب استان بخصوص در منطقه چرخاب اشکذر، تاکید کرد: اگر منابع آبی را مدیریت نکنیم، - ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به افت 45 سانتی متری مهمترین منبع آب شرب استان بخصوص در منطقه چرخاب اشکذر، تاکید کرد: اگر منابع آبی را مدیریت نکنیم، آینده خوبی برای استان رقم نخواهد خورد.

محمدمهدی جوادیان زاده در دومین نشست جلسه شورای حفاظت شهرستان اشکذر که در قالب رویداد آبی با حضور فرماندار اشکذر، نماینده مدیریت بحران و دیگر مسئولین ذیربط برگزار شد، با ابراز نگرانی از افت آب های زیرزمینی به ویژه دشت چرخاب و شهرستان اشکذر که بخش بزرگی از دشت یزد - اردکان را شامل می شود، بر مدیریت مصرف به عنوان یک ضرورت مهم برای آینده استان تاکید کرد.

وی با بیان این که شهرستان اشکذر نقطه بسیار حساسی برای استان یزد و مهمترین منبع آب شرب استان است، گفت: وضعیت سطح آب های زیرزمینی استان بخصوص منطقه چرخاب اشکذر مطلوب نیست و با افت 45 سانتی متر در سال روبروست و اگر مدیریت نشود هرساله به این افت افزوده شده و فرونشست ها و فروچاله های زیادی را موجب خواهد شد.

جوادیان زاده ابراز امیدواری کرد در راستای برنامه های رویداد آبی و سازگاری با کم آبی استان که به طور جد با همکاری و هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 45 سانتی مهمترین منبع آب شرب استان یزد

افت 45 سانتی مهمترین منبع آب شرب استان یزد