مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-18سياسي

بانویی که در مسیر خودباوری، واژه توانمندی را معنا کرد


شاید تعداد محدودی از مسئولین شهرستان سروستان باشند که زهرا گشتاسبی را نشناسند ولی بی شک تمامی مردم روستا و شهر که گره مشکلاتشان به دست او باز شده است وی را به خوبی می شناسند و می دانند که اگر کاری را به او محول کنند حتما به نتیجه مطلوب می رسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، معلولیت، محرومیت نیست و در هر شرایطی نیروی اراده است که حرف اول را می زند.

این جملات سرشار از امید بانوییست که اگرچه می دانستم مشغله فراوان دارد ولی دل به دریا زدم و با تماس تلفنی دیداری برای عصر آخرین روز هفته که به گفته خودش فقط همین عصر کارهاش سبک تر است گذاشتم که با خوش قولی که یکی از ده ها خصوصیت های خوب او در کنار خوش صحبتی، خوشرویی، صفای ظاهر و باطن، متانت و.

بود رو به رو شدم.

زهرا گشتاسبی را در مراسمات مذهبی دیده بودم و صدای زیبایش هنگام خواندن دعا و قرآن و سخنرانی های مذهبی اش و آشنا کردن مردم با سیره اهل بیت شنیده بودم اما این یکی از صدها کار و فعالیتی بود که بعد از گپ و گفتی دوستانه فهمیدم.

وقتی ماشینش را پارک کرد و با عصا به سمتم آمد می دانستم که سالهاست رانندگی می کند که خودش گفت از سال 83 گواهی نامه رانندگی گرفتم و دانشگاه آزاد مرودشت گرفتم و بعد از حضور در شورای حل اختلاف دومین لیسانسم را در رشته حقوق دانشگاه پیام نور سروستان که مرتبط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که در مسیر خودباوری، واژه توانمندی را معنا کرد

بانویی که در مسیر خودباوری، واژه توانمندی را معنا کرد