مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-18بين الملل

رد درخواست تحریم المپیک زمستانی پکن از سوی روسیه


وزارت خارجه روسیه درخواست های نانسی پلوسی و چهره های متعدد در سراسر جهان مبنی بر تحریم المپیک زمستانی چین در سال آینده به دلایل حقوق بشر را رد کرده است.

- وزارت خارجه روسیه درخواست های نانسی پلوسی و چهره های متعدد در سراسر جهان مبنی بر تحریم المپیک زمستانی چین در سال آینده به دلایل حقوق بشر را رد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه روسیه درخواست های نانسی پلوسی و چهره های متعدد در سراسر جهان مبنی بر تحریم المپیک زمستانی چین در سال آینده به دلایل حقوق بشری را رد کرده است.

نانسی پوسی، رییس مجلس نمایندگان ایالات متحده مسلماً برجسته ترین سیاستمداری است که از رهبران خواسته است که از بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن را تحریم کنند.

ادعا می شود که بیش از یک میلیون اویغور و دیگر مسلمانان در منطقه سین کیانگ بازداشت شده اند، جایی که به طور وسیع گزارش شده است که آن ها بدون هیچ اتهامی در شرایط زندان نگهداری می شوند.

در ماه ژوییه پارلمان اروپا با اکثریت قاطع به قطعنامه ای غیرالزام آور رای داد که از نمایندگان اتحادیه اروپا می خواهد تمام دعوت های دولتی و دیپلماتیک برای المپیک زمستانی 2022 را رد کنند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: این اولین بار نیست که آن ها درباره تحریم چین و سایر کشورها در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد درخواست تحریم المپیک زمستانی پکن از سوی روسیه

رد درخواست تحریم المپیک زمستانی پکن از سوی روسیه