مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-18دانش

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از امروز


بنا بر اعلام مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از امروز آغاز خواهد شد.

- بنا بر اعلام مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اضافه شدن لیست دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به سامانه وزارت بهداشت، دانشجویان غیر بومی این دانشگاه می توانند با ثبت نام در سامانه salamat.

gov.

ir و رزرو نوبت در شهر خود نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

کلیه دانشجویان ساکن استان های تهران و البرز (دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در دوره های روزانه، نوبت دوم و مجازی) نیز می توانند بر اساس برنامه زمان بندی شده به پردیس برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی واقع در خیابان شریعتی، ضلع جنوب شرقی پل سیدخندان مراجعه نمایند.

واکسیناسیون نوبت دوم اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی طبق برنامه زمان بندی شده، روز پنج شنبه 25 شهریور انجام شد.

همچنین در این نوبت، واکسن دوز اول نیز برای جاماندگان تزریق گردید.

به این ترتیب، برنامه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری در چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از امروز

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر از امروز