مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-18ورزشي

اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی


متولیان کشتی استان مازندران با توجه به حضور بسیاری از ستاره های کشتی در این استان، سیاست های ویژه ای را برای شرکت در لیگ و صدور رضایت نامه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از اتفاقاتی که همواره در برگزاری پیکارهای لیگ برتر کشتی طی سالهای اخیر رخ داده، بحث اختلافات و دعاوی مختلف در خصوص رضایت نامه کشتی گیران و حضور آنها در تیم های بومی و غیر بومی بود.

به عنوان مثال در لیگ سال گذشته برخی از کشتی گیران مازندرانی با حضور در تیم های غیر بومی مشکلات فراوانی را در خصوص عدم صدور رضایت نامه از هیأت استان خود داشتند که این موضوع حواشی زیادی را در لیگ رقم زد.

به همین دلیل متولیان کشتی استان مازندران با توجه به تعدد قهرمانان نامدار و ستاره های کشتی آزاد و فرنگی در این استان بر آن هستند امسال با سیاست های ویژه ای وارد عمل شوند تا اتفاقات سال های گذشته تکرار نشود.

بر این اساس طبق اعلام عسکری محمدیان رییس هیأت کشتی استان مازندران، اولویت صدور رضایت نامه ها به تیم های بومی اختصاص دارد، چون این استان قهرمان پرور و کشتی خیز قصد دارد با تیم های پرقدرتی در لیگ برتر امسال شرکت کند.

همچنین رییس هیأت کشتی استان مازندران اظهار امیدواری کرد پس از تکمیل شدن تیم های بومی برای حضور در لیگ، باقی کشتی گیران نیز با دریافت رضایت نامه می توانند به تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی

اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی