مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-18سياسي

مشکل چندین ساله اراضی موقوفه شهرستان مروست رفع شد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به مشکلات چندین دهه بین آستان قدس رضوی و مردم شهرستان مروست گفت: مجتمع کشت و صنعت در این شهرستان با هدف رفع موانع پیشرفت منطقه و منتفع شدن آستان از محل وقف، - ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به مشکلات چندین دهه بین آستان قدس رضوی و مردم شهرستان مروست گفت: مجتمع کشت و صنعت در این شهرستان با هدف رفع موانع پیشرفت منطقه و منتفع شدن آستان از محل وقف، راه اندازی می شود.

غلامعلی دهشیری در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی بر لزوم حل مشکل چندین ساله آستان قدس رضوی و مردم شهرستان مروست در حوزه وقف تاکید کرد و گفت: حل این مشکل باید با رویکرد رفع مشکلات حقوقی، کاهش پرونده های قضایی فی مابین آستان قدس رضوی و مردم و رفع موانع پیشرفت منطقه و همچنین منتفع شدن آستان قدس رضوی از محل وقف صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا اداره کل منابع طبیعی مساحت 1500 هکتار از اراضی جهت تأسیس شهرک خصوصی و مجتمع کشت و صنعت به آستان قدس رضوی واگذار تا پس از اجرای طرح مطابق قوانین و مقررات مربوطه انتقال قطعی اراضی به آستان قدس رضوی انجام شود.

دهشیری بر لزوم رعایت شرط همسنگ سازی اراضی معوض با موقوفه که با تأمین زیرساخت ها و آب مورد نیاز شهرک محقق خواهد شد تاکید کرد و گفت: با تعامل و همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل چندین ساله اراضی موقوفه شهرستان مروست رفع شد

مشکل چندین ساله اراضی موقوفه شهرستان مروست رفع شد