مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-18پزشكي

با این روش روند تخریب ماهیچه های بدن را کند کنید!


رییس انجمن فیزیوتراپی استان کرمانشاه با اشاره به شروع روند تحلیل و تخریب ماهیچه های بدن از سن 40 سالگی در زنان و 50 سالگی در مردان، گفت: با انجام تمرینات منظم ورزشی، - ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن فیزیوتراپی استان کرمانشاه با اشاره به شروع روند تحلیل و تخریب ماهیچه های بدن از سن 40 سالگی در زنان و 50 سالگی در مردان، گفت: با انجام تمرینات منظم ورزشی، بویژه تمرینات مقاومتی و رعایت برخی نکات تغذیه ای می توان این روند را کند کرد.

حسن بالوی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بدن انسان تا سن 18 سالگی در حال رشد است، گفت: از سن 18 تا 30 سالگی بدن به یک ثبات نسبی دست پیدا می کند و از 30 سالگی به بعد روند تحلیل بدن شروع می شود.

وی افزود: هرچه سن افراد بیشتر شود، میزان تحلیل بدن بر ترمیم و بازسازی پیشی گرفته و بسته به جنسیت افراد در سنین بالای 40 یا 50 سال عارضه سارکوپنی یا کم ماهیچگی در افراد شروع می شود.

بالوی تصریح کرد: عارضه کم ماهیچگی بطور معمول در زنان زودتر از مردان شروع می شود و تقریبا از سن 40 سالگی به بعد زنان دچار تحلیل ماهیچه های خود می شوند و هرساله نیم تا یک درصد از حجم و قدرت عضلات آنها کم می شود.

وی افزود: در مردان نیز این روند تحلیل حجم و قدرت ماهیچه ها از سن 50 سالگی به بعد شروع می شود، اما در مردان این سرعت به نسبت زنان بالاتر است، طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این روش روند تخریب ماهیچه های بدن را کند کنید!

با این روش روند تخریب ماهیچه های بدن را کند کنید!