مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-18پزشكي

بستری های روزانه کرونا در گیلان به زیر 100 نفر رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش بستری های روزانه کرونایی در استان، گفت: در شبانه روز گذشته 86 بیمار بستری شدند.

- با تشریح آخرین وضعیت و آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر 628 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه بعد از ماه ها تعداد بستری های روزانه بیماران کرونایی در استان گیلان به زیر 100 نفر رسیده است، افزود: در شبانه روز گذشته 86 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون 126 نفر در بخش های آی سی یو بستری هستند، گفت: 14 نفر نیز جدیداً در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری شده اند.

وی ادامه داد: 121 نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان گیلان بد حال بوده و از شرایط جسمی خوبی برخوردار نیستند.

مهرابیان با اشاره به اینکه استمرار مسیر نزولی آمارهای کرونایی بستگی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان دارد، اضافه کرد: متأسفانه افزایش مسافرت های پایان تابستان در روزهای گذشته موجی از نگرانی ها را در میان کادر درمان و پرستاران و همچنین شهروندان گیلانی از اوج گیری دوباره یکی از مهم ترین دلایل افزایش ابتلاها طی ماه های گذشته بوده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های روزانه کرونا در گیلان به زیر 100 نفر رسید

بستری های روزانه کرونا در گیلان به زیر 100 نفر رسید