مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-18پزشكي

با زعفران از چاقی جلوگیری کنید


نتایج این پژوهش نشان داد میزان درصد چربی در تمامی گروه های تمرینی کاهش داشت و این کاهش در گروه تمرین تناوبی شدید به همراه مکمل زعفران بیشتر بود.

- نتایج یک مطالعه نشان می دهد تمرینات تناوبی شدید به همراه مصرف مکمل زعفران استراتژی مناسبی برای کسب تندرستی و پیشگیری از بیماری های مرتبط با چاقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زندگی کم تحرک و کاهش چشمگیر فعالیت بدنی خطر ابتلا به بیماری ها را افزایش می دهد.

در افراد کم تحرک، چاقی و افزایش وزن، ارتباط زیادی با گسترش بیماری هایی مانند پرفشاری خون، افزایش چربی های خون و مقاومت به انسولین دارد که جملگی عوامل خطرزای بیماری ها به شمار می روند.

چاقی عارضه ای عمومی است که تقریبا یک سوم مردم اغلب کشورها را متاثر کرده و معالجه ی این افراد هزینه ی بسیار بالایی به کشورها تحمیل کرده است.

محققان با انجام پژوهشی تلاش کردند به این سوال پاسخ دهند که آیا شدت تمرینات ورزشی به همراه مکمل زعفران پاسخ عوامل متابولیکی و متابولیسمی متفاوتی را ایجاد می کند؟ نویسندگان این مقاله می گویند: پژوهش حاضر از نوع مطالعات نیمه تجربی با هدف کاربردی است که به منظور دست یابی به اهداف آن، آزمودنی های زن 20 تا 30 ساله چاق و دارای اضافه وزن وارد مطالعه شدند و از میان آن ها، تعداد 42 نفر که دارای ویژگی هایی چون مبتلا نبودن به بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با زعفران از چاقی جلوگیری کنید

با زعفران از چاقی جلوگیری کنید