مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-18سياسي

شهید شمس الله شهبازی: انقلاب توطئه ابرقدرت ها را نقش بر آب کرد


شهید شمس الله شهبازی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «بعد از پیروزی انقلاب با عنایت حق تعالی و عزم راسخ شیرمردان حزب اللهی توطئه های ابرقدرت های شرق و غرب یکی پس از دیگری نقش بر آب شد و به لطف خداوند انقلاب ما روز به روز در جهان معتبرتر و دینمان آبدیده تر می شود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

2098/ تبرک لحظاتمان با شهید شمس الله شهبازی: بسم الله الرحمن الرحیم حمد و سپاس خداوندی را که ما را به راه راست هدایت فرمود زیرا اگر او هدایتمان نمی کرد هدایت نمی شدیم درود و سپاس خداوند متعال که حیاتبخش تمام عالم است، درود و سپاس بر پیامبران که ما را در مسیری هدایت کرده اند که رضای خدا در آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شمس الله شهبازی: انقلاب توطئه ابرقدرت ها را نقش بر آب کرد

شهید شمس الله شهبازی: انقلاب توطئه ابرقدرت ها را نقش بر آب کرد