مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 01:552021-09-18سياسي

بازگشت امید به استان محروم کرمانشاه رادرسرلیست اولویت ها قراردهید


جمعی از دانش آموختگان کرمانشاهی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور خواستار رسیدگی فوری و بازگشت امید به استان محروم و مستعد کرمانشاه شدند.

- کرمانشاه- جمعی از دانش آموختگان کرمانشاهی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور خواستار رسیدگی فوری و بازگشت امید به استان محروم و مستعد کرمانشاه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از: در چنین شرایطی که دنیای اسلام از یک پیچ تاریخی دارد عبور می کند، ما وظایف و تکالیفی داریم؛ هرکداممان به یک نحوی، نمی توانیم غفلت کنیم از نیازهای امروزِ دنیای اسلام؛ در رأس این نیازها هم، نیازهای جمهوری اسلامی است؛ چون جمهوری اسلامی میان دار این حادثه ی عظیم است.

هشت سال پیش، رهبری معظم انقلاب به حساسیت پیچ تاریخی دنیای اسلام و لزوم میانداری جمهوری اسلامی اشاره فرمودند و مع الاسف طی این سال ها، این ظرفیت به دلایلی از جمله منفعت گرایی، غربگرایی و ناامیدی از ظرفیت های داخلی، مغفول واقع شده و سخن امام امت بر زمین ماند.

استان کرمانشاه، این سینه ستبر انقلاب و گهواره تمدن ایران و دروازه بازارهای غرب آسیا و شرق اروپا، از این فرسودگی، ناکارآمدی و غفلت از ظرفیت ها مستثنی نبوده و رتبه سوم بیکاری در کشور و رتبه بالای شدت و شیوع اعتیاد، سن پایین آسیب های اجتماعی و جرایم، و ضریب 30 درصدی طلاق، و ازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید به استان محروم کرمانشاه رادرسرلیست اولویت ها قراردهید

بازگشت امید به استان محروم کرمانشاه رادرسرلیست اولویت ها قراردهید