مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 01:252021-09-18ورزشي

ورزشکاران، کمیسیونی بدون خروجی/ جنجال، حاشیه و دیگر هیچ!


دوره چهار ساله کمیسیون ورزشکاران در حالی رو به پایان است که هیچ خروجی نداشت و نمادی از اتلاف وقت و سرمایه در ساختمان خیابان سئول به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آبان ماه سال 96 انتخابات کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و 15 نماینده مشخص شدند.

از بین 432 ورزشکاری که می توانستند در انتخابات شرکت کنند، 125 نفر رای خود را به صندوق انداختند و 50 ورزشکار نیز نامزد حضور در کمیسیون بودند.

کناره گیری رییس بعد از یکسال با مشخص شدن اعضا، انتخاب رییس و عضو هیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت که در نهایت 18 آذرماه حمید سوریان به عنوان رییس معرفی شد و هادی ساعی نیز به عنوان نماینده کمیسیون به هیات اجرایی راه پیدا کرد اما بعد از یک سال، سوریان از ریاست کناره گیری کرد و آرش میراسماعیلی جایگزین شد.

اصلاح آیین نامه برای فرار از بحران در مدتی که کمیسیون ورزشکاران تشکیل شده بود، جلسات کمیته ملی المپیک در نشستی با محوریت اصلاح آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، برگزار و آیین نامه را اصلاح کند.

براین اساس مدت ریاست به 2 سال و تعداد اعضا از 15 به 17 نفر افزایش یافت که 2 عضو جدید با نظر مستقیم رییس کمیته ملی المپیک وارد کمیسیون می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران، کمیسیونی بدون خروجی/ جنجال، حاشیه و دیگر هیچ!

ورزشکاران، کمیسیونی بدون خروجی/ جنجال، حاشیه و دیگر هیچ!