مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 01:002021-09-18ورزشي

توضیحی درباره علت زرد شدن زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز


اداره کل ورزش و جوانان خوزستان درخصوص زرد شدن زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی اهواز محل برگزاری دیدارهای دو تیم لیگ یکی خوزستان، توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (27 شهریور) خبری با عنوان اینجا مزرعه زرد ورزشگاه تختی اهواز است! در خبرگزاری ایسنا پیرو وضعیت نامناسب زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی منتشر شد که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان توضیحاتی درباره علت وضعیت پیش آمده برای زمین چمن ورزشگاه پیر تختی اهواز به ایسنا ارائه کرد که در ادامه می خوانید: پس از سال ها نسبت به تعویض و بهسازی تلمبخانه آب ورزشگاه تختی اهواز با اعتباری بیش از 500 میلیارد تومان اقدام شد اما از سویی با توجه به کاهش سطح آب و نیاز به لایروبی در روند آبرسانی به زمین چمن، در کار کمی وقفه ایجاد شد که با استفاده از امکاناتی مانند بیل میکانیکی نسبت به لایروبی و جانمایی محل پمپاژ آب در ورزشگاه اقدامات لازم صورت گرفت و خوشبختانه در نهایت از دو سه روز پیش کار آبیاری ورزشگاه آغاز شد.

نکته قابل توجه این است که پس از دو دهه دغدغه اصلی ورزشگاه تختی اهواز یعنی نوسازی تلمبخانه آن انجام شد و از این پس هیچ گونه مشکلی برای آبیاری زمین چمن ورزشگاه تختی وجود ندارد و قطعا با برنامه زمانبندی شده جهت آبیاری زمین چمن، تلاش این است که زمین تا آغاز مسابقات لیگ یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره علت زرد شدن زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز

توضیحی درباره علت زرد شدن زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز