مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 00:202021-09-18بين الملل

عضوکنگره خواستار تحقیقات بین المللی درباره حملات پهپادی آمریکا شد


نماینده مسلمان کنگره آمریکا از ایالت مینه سوتا به موضوع اعتراف ارتش آمریکا درباره اشتباه بودن حمله پهپادی به کابل واکنش نشان داد و خواستار پرداخت غرامت به قربانیان حملات این کشور شد.

- به نقل از نیوزویک، ایلهان عمر ، نماینده مسلمان کنگره آمریکا از ایالت مینه سوتا به موضوع اعتراف ارتش آمریکا درباره اشتباه بودن حمله مرگبار هواپیمای بدون سرنشین به کابل در ماه اوت و کشتار 10 غیرنظامی و عذرخواهی در این زمینه واکنش نشان داد و گفت: باید غرامت بپردازیم و تحقیقات بین المللی در این زمینه انجام شود.

به گفته عمر، در دو دهه گذشته هزاران نفر در طول عملیات های مخفیانه و غیر مسئولانه پهپادی آمریکا کشته شده اند و ما باید هر کسی را که در این حملات دخیل بوده اند، مسؤلیت پذیر کنیم و یک تحقیقات کامل در مورد این حمله و برنامه پهپادی را درخواست کنیم.

نماینده ایالت مینه سوتا همچنین اظهار داشت: عذرخواهی کافی نیست.

ما به خانواده های قربانیان مدیون هستیم و باید این جنایات را بپذیریم، به خانواده ها غرامت بدهیم و اجازه دهیم در این خصوص تحقیقات جنایی بین المللی انجام شود.

روز گذشته، لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از سوی فرمانده سنتکام در جریان تحقیقات مربوط به حمله پهپادی 29 اوت در کابل قرار گرفته و اعلام کرد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضوکنگره خواستار تحقیقات بین المللی درباره حملات پهپادی آمریکا شد

عضوکنگره خواستار تحقیقات بین المللی درباره حملات پهپادی آمریکا شد