مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 22:102021-09-18حوادث

وقتی کرونا نفس های شهر را بند می آورد


از همان لحظه ورود به حیاط بیمارستان ترس برم داشت، مردمان مشکی پوشی را دیدم که جلو بیمارستان گریه می کردند و صورت خود را می خراشیدند و دیگر نایی برای زندگی کردن نداشتند؛ - ایسنا/کردستان از همان لحظه ورود به حیاط بیمارستان ترس برم داشت، مردمان مشکی پوشی را دیدم که جلو بیمارستان گریه می کردند و صورت خود را می خراشیدند و دیگر نایی برای زندگی کردن نداشتند؛ مردمانی که کرونا جان عزیزانشان را گرفته بود.

مسیر ورودی حیاط تا اورژانس بیمارستان توحید لبالب از مردمانی بود که غم زده نشسته و منتظر خبری از عزیزانشان بودند که شاید خبری خوب از حالشان بگیرند اما گویی از زمین و زمان ناامید بودند.

وارد اورژانس بیمارستان که می شوی، وحشت سراپای وجود آدمی را می گیرد، صف های طولانی پذیرش و مردمانی که از درد و نفس تنگی به خود می پیچند.

وارد قسمت بستری ها که می شوی دیگر جایی برای سوزن انداختن نیست، مردمانی که اتاق برای آن ها پیدا نمی شود و به ناچار در سالن بیمارستان بستری می شوند.

صدای شنیدن ضجه بیمارانی که از درد و تنگی نفس ناله می کردند قلب آدمی را به درد می آورد، دیدن دختران نوجوانی که با سن کمشان حال جسمی چندان خوبی نداشتند، پیرمردها و پیرزن هایی که درد پیری کم بود که کرونا هم به جانشان افتاده بود، تصویر پدر و مادرانی که با درد فرزند خود درد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونا نفس های شهر را بند می آورد

وقتی کرونا نفس های شهر را بند می آورد