مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 19:252021-09-18پزشكي

بیمارستان شهید محمدی گرم است و بیماران گرفتار/ مسؤولان فکری کنند


تاکنون انتشار چندین ویدیوی مختلف از وضعیت نامناسب فعالیت سیستم سرمایشی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در فضای مجازی، سبب واکنش های گسترده کاربران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حدود 3 ماه پیش بود که اولین ویدیو از گرمای شدید اتاق های بیمارستان شهید محمدی و تلاش فرزندی با هواکش توالت که از منزل با خود به بیمارستان برده بود تا پدر کرونایی خود را درمان کند، در فضای مجازی خبر ساز شد.

به فاصله اندکی اما روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور جوابیه و توضیحاتی در فضای مجازی، عملا و به طور ضمنی این ویدیو را رد کرد اما از آن روز به بعد و با سخت تر شدن وضعیت کرونایی در هرمزگان طی 40 روز اخیر، ویدیوهای متعددی از گلایه بیماران از عملکرد ضعیف سیستم سرمایشی بیمارستان شهید محمدی و سختی شرایط بر بیماران و همراهان آنان تاکنون منتشر شده است.

  از سوی دیگر اما سال گذشته اعتبارات خوبی از طریق استانداری هرمزگان و با جلب حمایت برخی از صنایع برای خرید کولر برای بیمارستان شهید محمدی و ترمیم سیستم برودتی آن به بزرگ ترین و مهم ترین بیمارستان هرمزگان اختصاص یافت و خیران نیز پای کار آمدند اما به نظر می رسد یا آن کمک ها کافی نبوده و یا به خوبی در نقاط لحاظ شده، قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهید محمدی گرم است و بیماران گرفتار/ مسؤولان فکری کنند

بیمارستان شهید محمدی گرم است و بیماران گرفتار/ مسؤولان فکری کنند