مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-18سياسي

رشیدی: استاندار کرمانشاه باید تغییر کند


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده ای مستقل است و راساً نظرات خود را ابلاغ می کند و در این خصوص ما به کسی وکالت نمی دهیم، من به عنوان نماینده مردم کرمانشاه حتماً خواهان تسریع در تغییر مدیریت ارشد استان هستم و امیدوارم این اتفاق به زودی رخ .

- محمد رشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص شایعات و رایزنی های مختلف برای ابقای برخی از مسئولین فعلی و علی الخصوص استاندار، اظهار کرد: در انتخابات اخیر، مردم رای به تغییر دادند و نسبت به عملکرد دولت قبل نیز انتقادات جدی دارند، مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز موجبات ناراحتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: رای مردم به آیت الله رییسی به منظور تغییر در سیستم اجرایی در کل کشور بوده است، البته ملاک در انتخاب مدیران حتماً شایسته سالاری است و ما در این خصوص بحثی نداریم، اما مطالبی که آقای رییسی برای انتخاب مدیران اعلام کردند شامل انقلابی گری، روحیه جهادی، توانمندی های اجرایی و مردمی بودن است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در تمامی دوره هایی که بر اساس رای مردم، تغییرات در سیستم اجرایی ایجاد شده است، اکثراً استانداران و وزرا تغییر کرده اند و این طبیعت کار است، این تغییرات البته که خواست ما نمایندگان هم هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی: استاندار کرمانشاه باید تغییر کند

رشیدی: استاندار کرمانشاه باید تغییر کند