مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-18سياسي

دادخواست 400 صفحه ای خانواده های شهدای هسته ای ایران علیه دولت آمریکا


درباره پرونده شهدای گرانقدر هسته ای و خانواده های آنها، شهیدان علیمحمدی، شهریاری، داریوش رضایی نژاد و همچنین آقای فریدون عباسی و همسرشان دادخواستی به شعبه بین الملل که صلاحیت جهانی دارد، - جلسه رسیدگی علنی دعوای حقوقی خانواده شهدای علمی و هسته ای ایران علیه دولت آمریکا به دلیل مساعدت و حمایت از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس روز گذشته در شعبه 55 حقوقی تهران به ریاست قاضی پورمریدی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک قاضی پورمریدی در ابتدای جلسه دادگاه گفت: درباره پرونده شهدای گرانقدر هسته ای و خانواده های آنها، شهیدان علیمحمدی، شهریاری، داریوش رضایی نژاد و همچنین آقای فریدون عباسی و همسرشان دادخواستی به شعبه بین الملل که صلاحیت جهانی دارد، ارائه شده است.

بر همین اساس، مطالبه خسارت های مادی و معنوی علیه رژیم ایالت متحده آمریکا و 37 تن از اشخاص حقیقی و حقوقی وابسته به این رژیم در ارتباط با ترور دانشمندان هسته ای ما، در دستور کار است.

تاکنون هیچ کشوری شهامت برگزاری دادگاه های مرتبط با ترور های آمریکا را نداشته استرییس شعبه 55 حقوقی تهران با اشاره به سابقه طولانی دولت آمریکا در نقض قوانین بین المللی، تصریح کرد: مشارکت در قتل و ترور دانشمندان سایر کشور ها برای دولت آمریکا به امری عادی بدل شده است و تاکنون هیچ کشوری شهامت برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادخواست 400 صفحه ای خانواده های شهدای هسته ای ایران علیه دولت آمریکا

دادخواست 400 صفحه ای خانواده های شهدای هسته ای ایران علیه دولت آمریکا