مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-18اقتصادي

ثبت نام قطعی 42 هزار زائر اربعین حسینی (ع)


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به آمار ثبت نام های قطعی و روند صدور روادید زائران گفت: تاکنون حدود 42 هزار زائر اربعین حسینی (ع) نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کرده و 34 هزار نفر آنان وجوه مربوطه را واریز نموده و اقدامات لازم برای صدور ویزا آنان دردست انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان با بیان اینکه پرواز های اربعین از 28 شهریورماه آغاز می شود، اظهار کرد: اعزام تمامی زائران اربعین حسینی (ع) به عراق فقط از طریق هوایی انجام می شود، اما در بازگشت می توانند از مرز زمینی مهران به کشور وارد شوند.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: توافق های لازم برای انجام پرواز های رفت و برگشت با ظرفیت 60 هزار زائر با قیمت مصوب پنج میلیون تومان انجام شده و در حال حاضر شش ایستگاه پروازی در کشور شامل تهران، اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد تعیین شده که این پرواز ها را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه سامانه سماح به سامانه هواپیمایی جمهوری اسلامی متصل شده است، گفت: نرخ پرواز زائران فقط در ایستگاه مشهد و آن هم به دلیل بعد مسافت حدود یک میلیون تومان بیشتر است، اما در سایر شهر های کشور همان نرخ مصوب اعلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 42 هزار زائر اربعین حسینی (ع)

ثبت نام قطعی 42 هزار زائر اربعین حسینی (ع)