مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-18اقتصادي

ماجرای تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت « مهاب مهر »


وکیل ساکنان منازل نیوساید با بیان اینکه تخلیه منازل توسط شرکت مهاب غیرقانونی است، گفت: چنانچه بانک ملی برای تخلیه منازل اقدام می کرد مشکلی نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز نماینده  شرکت مهاب مهر مالک جدید منازل نیوساید با همراهی نیروی انتظامی و نماینده ثبت و  بدون حضور نماینده دادستان و مدیر عامل لوله سازی اهواز با ورود به منازل ساکنان اقدام به تخلیه آن ها کردند.

  وسایل مان در کنار خانه ها تخلیه شد ساکنان منازل نیوساید  می گویند: در حال حاضر حدود پنجاه نفر در این منازل سکونت دارند که امروز  نماینده شرکت مهاب مهر با همراهی نیروی انتظامی قفل درب تعداد 8 تا 10 منزل را شکست و وارد خانه ساکنین شد و وسایل آن ها را  در کنار خانه ها تخلیه کرد که برخی از وسایل در این شرایط دزدیده و یا گم شدند.

وی افزود: در این شرایط که چاره ای جز تخلیه نداشتیم مجبور شدیم لوازم خانه را تا پیدا  کردن خانه ای موقتاً در خانه دوستان و اقوام نگهداری کنیم، آواره شدیم وسایل مان یک جا و خانواده هایمان را جای دیگر بردیم.

  تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت مهاب مهر غیرقانونی است طاهر سلطانیان وکیل ساکنان منازل نیوساید اهواز در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز با تایید تخلیه منازل نیوساید، اظهار کرد:  شرکت مهاب مهر  منازل نیوسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت « مهاب مهر »

ماجرای تخلیه منازل نیوساید توسط شرکت « مهاب مهر »