مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-18ورزشي

سالن ورزشی «درغک» یادگاری در ویترین 8 سال بی تدبیری+تصاویر


سالن ورزشی شهید ارغنده روستای درغک بعد از گذشت سال ها بر اثر بی توجهی مسوولان به دست فراموشی سپرده شده است که این فراموشی اجحاف در حق جوانان منطقه درغک است.

- خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستای درغک که بزرگترین روستای بخش دیشموک به شمار می رود و در حومه غربی شهر دیشموک واقع است دارای جوانان مستعد فوتبالی است که روستای همسایه این روستا در حال حاضر بهترین بازیکن های فوتبال را تحویل جامعه ورزشی داده اما متاسفانه در بی توجهی مسوولان نسبت به رونق ورزش در این مناطق باعث دل نگرانی مردم این منطقه شده است.

روستای درغک که در 75 کیلومتری از مرکز شهرستان کهگیلویه واقع است و دارای خانوارهای زیادی با جوانان بسیار مستعدی است اما امکانات ورزشی در این منطقه  ضعیف است.

این روستا که در حال حاضر پتانسیل ویژه ای جهت استعدادیابی ورزش شهرستان کهگیلویه را داراست متاسفانه بر اثر بی توجهی مسوولان ورزش و جوانان باعث گلایه مندی جوانان این منطقه شده است.

این روستا دارای یک سالن ورزشی نیمه کاره است که در سال 1390 کلنگ زنی شده  در این سالها بر اثر بی توجهی مسوولان هم به دست فراموشی سپرده شده و هم ادامه روند این سالن علاوه بر اینکه نیازمند اعتبارات زیادی است اما بر اثر اهمال مسوولان ادامه روند اجرای عملیات این سالن نیازمند بازبینی بیشتر ناظران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی «درغک» یادگاری در ویترین 8 سال بی تدبیری+تصاویر

سالن ورزشی «درغک» یادگاری در ویترین 8 سال بی تدبیری+تصاویر