مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-18بين الملل

ماموریت محرمانه تیم اسراییلی در یک کشور عربی


یک روزنامه عبری زبان جزییات ماموریت محرمانه یک تیم اسراییلی-آمریکایی در عراق برای بازسازی مقبره یکی از پیامبران را افشا کرد.

- یک روزنامه عبری زبان جزییات ماموریت محرمانه یک تیم اسراییلی-آمریکایی در عراق برای بازسازی مقبره یکی از پیامبران را افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی در یک گزارش طولانی نوشت: در سال 2017 در دوره ای که گروه تروریستی داعش بر منطقه نزدیک به مقبره ناحوم نبی در کردستان عراق کنترل داشت، اسراییل عملیات محرمانه ای را برای بازسازی مقبره این پیامبر انجام داد.

این روزنامه نوشت، ماموریت بازسازی مقبره ناحوم نبی در آوریل 2017 با یک تیم اسراییلی-آمریکایی در منطقه القوش واقع در شمال شهر موصل عراق اجرا شد.

یک سال پیش از این ماموریت، خبرهایی دال بر اینکه مقبره در آستانه تخریب کامل است و به بازسازی فوری نیاز دارد، منتشر شده بودند.

همچنین روزنامه یاد شده نوشت، تیم اسراییلی-آمریکایی شامل کارشناسان بازسازی معابد یهودی کار بازسازی این مقبره را که قدمت آن به قرن هفتم پیش از میلاد می رسد، کاملا محرمانه آغاز کردند و تا پایان نیز این ماموریت محرمانه باقی ماند.

این روزنامه عبری زبان افزود: عملیات بازسازی با ورود برخی از اعضای کارگروه به خاک عراق برای ارزیابی میزان خسارات وارده به مقبره به ویژه در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت محرمانه تیم اسراییلی در یک کشور عربی

ماموریت محرمانه تیم اسراییلی در یک کشور عربی