مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-18بين الملل

طرح پکن برای ارتقای همکاری ایران، روسیه، پاکستان و چین در حل بحران افغانستان


وزرای امور خارجه چین، روسیه، پاکستان و دستیار وزیر امور خارجه ایران روز پنج شنبه در حاشیه نشست شانگهای دیداری غیر رسمی درباره مسئله افغانستان داشته اند که در آن وزیر خارجه چین طرحی شامل پنج بند را به منظور تقویت تعامل و همکاری این چهار کشور در راستای .

- وزرای امور خارجه چین، روسیه، پاکستان و دستیار وزیر امور خارجه ایران روز پنج شنبه در حاشیه نشست شانگهای دیداری غیر رسمی درباره مسئله افغانستان داشته اند که در آن وزیر خارجه چین طرحی شامل پنج بند را به منظور تقویت تعامل و همکاری این چهار کشور در راستای حل وفصل بحران افغانستان ارئه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزارش شینهوا، مقامات ارشد چین، روسیه، پاکستان و ایران روز پنج شنبه بر سر تعامل و همکاری درباره مسئله افغانستان توافق کردند.

وانگ یی وزیر امور خارجه و نخست وزیر چین، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه ایران در نشستی غیر رسمی درباره موضوع افغانستان در دوشنبه پایتخت تاجیکستان به این توافق رسیدند.

وانگ گفت که لازم است این چهار کشور تعامل و همکاری خود را تقویت کرده، یک صدا شده و تاثیر مثبتی بر این موضوع بگذارند تا نقشی مثبت در انتقال قدرت روان در افغانستان ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پکن برای ارتقای همکاری ایران، روسیه، پاکستان و چین در حل بحران افغانستان

طرح پکن برای ارتقای همکاری ایران، روسیه، پاکستان و چین در حل بحران افغانستان