مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-18اجتماعي

مشارکت عتبات عالیات لرستان در اجرای طرح «همقدم»


رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات لرستان از مشارکت خادمان این ستاد در اجرای طرح پیاده روی نیابتی اربعین با عنوان «همقدم» خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات لرستان از مشارکت خادمان این ستاد در اجرای طرح پیاده روی نیابتی اربعین با عنوان همقدم خبر داد.

اصغر حقی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرایط کرونایی باعث شد جمعیت اندکی از محبان به اهل بیت در اربعین حسینی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خادمان ستاد بازسازی عتبات و عالیات لرستان در پروژه های حرم های اهل بیت و ائمه اطهار فعالیت داشته و موکب داران نیز در حال حاضر در عراق مستقر هستند، ادامه داد: در این راستا با همکاری خادمان عتبات عالیات و موکب دارانی که در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند، طرح پیاده روی نیابتی اربعین با عنوان طرح همقدم اجرایی می شود.

حقی پور گفت: عوامل اجرایی پروژه های بازسازی و توسعه ای ستاد بازسازی عتبات حاضر در عراق به نیابت از ثبت نام کنندگان، در نجف وارد مسیر پیاده روی شده و در انتها نایب الزیاره ثبت نام کنندگان در کربلا در روز اربعین هستند که در این راستا خادمان ستاد بازسازی عتبات و عالیات لرستان نیز مشارکت ویژه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت عتبات عالیات لرستان در اجرای طرح «همقدم»

مشارکت عتبات عالیات لرستان در اجرای طرح «همقدم»