مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-18سياسي

علت سرعت گرفتن واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با تشریح ماجرای سرعت گرفتن واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم، از واردات بیش از 41 میلیون دُز واکسن در یک ماه و نیم گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموضوع تأمین واکسن که دنیا با آن رو به رو شد، بسیار پیچیده و مشکلات متعددی را برای کشورها در سراسر جهان به وجود آورد، گفت: واکسن کووید 19 به عنوان یک محصول جدید و استراتژیک در دنیا مطرح شد و تأمین آن در دولت ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مذاکرات دولت ها با دولت ها آغاز شد، لذا پیگیری ها در کشور ما هم از بخش های مختلف اعم از وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، سازمان برنامه و بودجه و هلال احمر انجام شد و همه دست به دست هم دادند تا واکسن تأمین شود.

صفوی در خصوص چرایی افزایش واردات واکسن در دولت سیزدهم، توضیح داد: تقریباً در یک ماه و نیم گذشته جلسات مستمری در سطوح عالی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت برای تأمین واکسن مورد نیاز کشور تشکیل شد و هماهنگی های لازم بین مهره های مختلفی که برای تأمین این کالا دخالت داشتند، صورت گرفت.

رییس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: لذا هماهنگی های لازم درون و برون بخشی در جلساتی که دو روز در هفته و با حضور معاون اول رییس جمهور و جلسات متعدد و مستمر دیگری که در طول هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت سرعت گرفتن واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم

علت سرعت گرفتن واردات واکسن کرونا در دولت سیزدهم