مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-18اجتماعي

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلمبرداری با موضوع ترافیک برای بانوان خوزستانی


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری ویژه بانوان، به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

- رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خبر داد برگزاری مسابقه عکاسی و فیلمبرداری با موضوع ترافیک برای بانوان خوزستانی ایسنا/خوزستان رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری ویژه بانوان، به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

سرهنگ افشین مهرآفرین در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت هفته ناجا در نیمه دوم مهرماه، اظهار کرد: به این مناسبت مسابقه فرهنگی هنری عکاسی و فیلمبرداری مختص بانوان هنرمند خوزستانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این مسابقه با موضوع عکس یا فیلم 60 ثانیه ای از رفتار صحیح یا غلط رانندگی خودرو، موتورسیکلت و حتی عابران پیاده برگزار خواهد شد بنابراین عکس ها و فیلم های ارسالی باید شامل رفتارهای صحیح یا غلط ترافیکی رانندگان، موتورسواران و عابران پیاده باشد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: فیلم های ارسالی باید حداکثر 60 ثانیه با حجم 100 مگابایت باشند و با تلفن همراه و به صورت افقی گرفته شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلمبرداری با موضوع ترافیک برای بانوان خوزستانی

برگزاری مسابقه عکاسی و فیلمبرداری با موضوع ترافیک برای بانوان خوزستانی