مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-18سياسي

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد


هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز(شنبه) به ریاست دکتر مخبر معاون اول رییس جمهوردر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

- هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز(شنبه) به ریاست دکتر مخبر معاون اول رییس جمهوردر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه پس از استماع گزارش دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص کاهش موارد ابتلا به کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سراسری، از تلاش های انجام شده در زمینه تهیه و تامین واکسن و نیزافزایش تولید داخلی قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی وانجام واکسیناسیون شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور باشیم.

در این جلسه دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فرایند تامین اعتبار برای تهیه واکسن، گفت: بخش زیادی از این روند در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی افزود: با تلاش و فداکاری کادر پزشکی و پیگیری مسئولان در زمینه تهیه واکسن داخلی و خارجی، کشور در حال عبور از پیک پنجم کروناست.

دکتر رییسی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا نیزدر گزارشی به رکورد شکنی های پی درپی درانجام واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میزان ابتلا به کرونا درسراسر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد