مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-18اقتصادي

رستوران ها و کافی شاپ های قزوین بازگشایی شدند


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا در قزوین، کافی شاپ ها و رستوران ها با 30 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به کاهش شیوع کرونا در قزوین، کافی شاپ ها و رستوران ها با 30 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 27 شهریور در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 52 درصد جمعیت بالای 18 سال استان قزوین واکسن کرونا دریافت کردند، با توجه به میزان ابتلا به کرونا استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است.

وی افزود: علی رغم کاهش شیوع کرونا در قزوین، روند شیوع کرونا در شهرستان بویین زهرا به نسبت سایر شهرستان ها صعودی است که باید به صورت ویژه رسیدگی شود، همچنین فرمانداران شهرستان های تاکستان و بویین زهرا گزارشی از ممنوعیت ترددها به استانداری ارائه نکردند که در سریعترین زمان باید اتفاق بیفتد.

جانشین مقابله با کرونای استان قزوین بیان کرد: انواع واکسن های سینوفارم، آسترازنکا و برکت در مراکز واکسیناسیون استان قزوین وجود دارد، تزریق واکسن توسط شهروندان به صورت انتخابی است؛ ممکن است برخی از مراکز در لحظه ورود برخی از افراد موجود نباشد که می توانند به مراکز دیگر مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستوران ها و کافی شاپ های قزوین بازگشایی شدند

رستوران ها و کافی شاپ های قزوین بازگشایی شدند