مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-18اقتصادي

خروج استان سمنان از وضعیت قرمز کرونایی


بر اساس آخرین وضعیت اعلامی رنگ بندی های کرونایی، تمامی شهرستان های استان از وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی خارج شده اند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بر اساس آخرین وضعیت اعلامی رنگ بندی های کرونایی، تمامی شهرستان های استان از وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی خارج شده اند.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان 27 شهریور 1400 در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: کماکان سیر نزولی بیماری کرونا در استان از نظر سرایت و مرگ و میر ادامه دار است و وضعیت خوبی داریم.

وی افزود: بر اساس این روند نزولی و رو به کاهش، تعداد شهرستان های با وضعیت زرد کرونایی در استان افزایش یافته و در حال حاضر سه شهرستان سرخه، آرادان و میامی در وضعیت زرد قرار دارند.

آشناگر ادامه داد: مابقی شهرستان های استان در وضعیت رنگ بندی نارنجی کرونایی قرار داشته و در حال حاضر شهرستان با وضعیت قرمز در استان نداریم.

وی با بیان اینکه استان سمنان همواره در شاخص ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور جز 3 استان برتر بود،تصریح کرد: هم اکنون و بر اساس گزارش ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، میزان رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در استان، متاسفانه کاهش پیدا کرده که خواهش داریم تا مردم عزیز همچون گذشته در رعایت پروتکل ها اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد اوج گیری مجدد بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج استان سمنان از وضعیت قرمز کرونایی

خروج استان سمنان از وضعیت قرمز کرونایی