مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-18ورزشي

جزییات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال/ فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!


مدیرعامل باشگاه استقلال که در ماه های اخیر عملکردش مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته بود، پس از حضور در وزارت ورزش و گفتگو با برخی مسئولان این وزارتخانه از مسئولیت خود استعفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکسب اطلاع کرد که مددی استعفایش را به وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره اعلام کرده اما هنوز موافقت یا مخالفتی با آن صورت نگرفته است.

با این حال این که حمید سجادی با استعفای مدیرعامل استقلال موافقت کند احتمال بسیار قویتری است و روز یکشنبه تصمیم نهایی در این مورد اعلام خواهد شد.

با رفتن مددی از استقلال خبرهای غیر رسمی از احتمال تغییر کادر فنی این تیم نیز منتشر شده است اما با توجه به این که هنوز جانشین احمد مددی مشخص نشده، مسئولان باشگاه نمی توانند در مورد ادامه همکاری یا قطع همکاری با فرهاد مجیدی تصمیم بگیرند.

با این حال شرایط موجود نشان می دهد احتمال تغییر سرمربی استقلال هم وجود دارد و فرهاد مجیدی روی لبه تیغ قرار دارد اما تصمیم نهایی در مورد او را مدیرعامل یا سرپرست بعدی باشگاه استقلال اتخاذ خواهد کرد.

فرهاد مجیدی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در دیدار با الهلال که به میزبانی امارات برگزار شد هنوز در امارات مانده است و گفته می شود قرار بود برای حضور در جلسه هیات مدیره به ایران برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال/ فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!

جزییات استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال/ فرهاد مجیدی روی لبه تیغ!