مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-18اجتماعي

4 رتبه کشوری جشنواره الگوی برتر تدریس به فرهنگیان هرمزگان رسید


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: معلمان هرمزگانی با درخشش در هفدهمین جشنواره الگوی برتر تدریس، چهار رتبه کشوری را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد قویدل بیان داشت: منظر دریانورد و بهرام هاجری هر 2 از شهرستان بندرلنگه در بخش مقاله های علمی هفدهمین جشنواره الگوی برتر تدریس به ترتیب رتبه نخست و سوم را کسب کردند.

وی بیان داشت: نازنین فخاریان از شهرستان قشم نیز در درس زبان انگلیسی در بخش تجارب تدریس برتر در جشنواره الگوی برتر تدریس موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: زهرا سیاوش از شهرستان رودان نیز موفق شد در درس عربی، رتبه سوم جشنواره الگوی برتر تدریس مرحله کشوری را برای استان هرمزگان به ارمغان بیاورد.

قویدل ادامه داد: هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در 2 بخش و سه محور برگزار شد که بخش علمی در 2 محور تجارب تدریس موفق و برتر دبیران و ارائه مقاله های علمی مرتبط با تدریس و بخش مجازی نیز با تمرکز بر استفاده از شبکه آموزشی شاد به شیوه غیرحضوری برگزار شد.

وی ابرازداشت: این جشنواره با هدف توسعه زمینه پژوهشگری و ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان، به اشتراک گذاری تجارب زیسته معلمان به ویژه در دوران کرونا و آشنایی و بهره مندی همکاران از فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 رتبه کشوری جشنواره الگوی برتر تدریس به فرهنگیان هرمزگان رسید

4 رتبه کشوری جشنواره الگوی برتر تدریس به فرهنگیان هرمزگان رسید