مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-18سياسي

زورآزمایی شورای ششم تبریز و فرماندار دولت تدبیر و امید بر سر باسمنج


پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح روز شنبه، 27 شهریور ماه، با حضور نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تبریز و اعضای شورای شهر در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

- گزارش ایسنا از جلسه این هفته شورای شهر با حضور نمایندگان مجلس: زورآزمایی شورای ششم تبریز و فرماندار دولت تدبیر و امید بر سر باسمنج ایسنا/آذربایجان شرقی پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح روز شنبه، 27 شهریور ماه، با حضور نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تبریز و اعضای شورای شهر در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز در ابتدای این جلسه گفت: وجود نمایندگان توانمند تبریز در مجلس می تواند عاملی برای پیشرفت و توسعه تبریز باشد.

علیرضا نوای باغبان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر نیزگفت: حداقل هر سه ماه یکبار برگزاری جلسه هماهنگی با نمایندگان مجلس نیاز است؛ امروز بزرگترین مشکل تبریز حوزه آب است که باید در آینده به صورت جدی در این زمینه سرمایه گذاری شود و انتقال آب ارس به تبریز و احیای دریاچه ارومیه از اولویت‎های آب در تبریز و منطقه هستند.

وی با اشاره به وضعیت پروژه ی قطار شهری تبریز خاطرنشان کرد: خط یک در حال اتمام است و خط دو نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بودجه گذاری خط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزمایی شورای ششم تبریز و فرماندار دولت تدبیر و امید بر سر باسمنج

زورآزمایی شورای ششم تبریز و فرماندار دولت تدبیر و امید بر سر باسمنج