مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-18ورزشي

واکنش طلایی به ادامه همکاری با علیرضا دبیر: جلسه ای نداشتیم


سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به پیروزی های کشتی گیران رده های نوجوانان و جوانان ایران مقابل کشتی گیران روس و آمریکا، گفت: برای این که این روند در رده بزرگسالان حفظ شود نباید کشتی گیران مان را به حال خود رها کنیم.

- واکنش طلایی به ادامه همکاری با علیرضا دبیر: جلسه ای نداشتیم سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به پیروزی های کشتی گیران رده های نوجوانان و جوانان ایران مقابل کشتی گیران روس و آمریکا، گفت: برای این که این روند در رده بزرگسالان حفظ شود نباید کشتی گیران مان را به حال خود رها کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره عملکرد تیمش در مسابقات جهانی نوجوانان اظهار کرد: اواخر فروردین ماه بود که در رامسر مسابقات انتخابی برگزار شد و طبق هماهنگی با محسن کاوه، مدیر تیم های ملی، اولین اردوی ما در ساوه تشکیل شد، 5 یا 6 روز بعد از تشکیل اردو، مسابقات آسیایی لغو شد و به همین دلیل تمرین را تعطیل کردیم.

ما در فاصله انتخابی تیم ملی تا جهانی مجارستان 4 مرحله اردوی 12 روزه در شهرستان ها داشتیم.

باید به خاطر حضور تیم ملی بزرگسالان در المپیک که گل سرسبد کشتی است، همکاری می کردیم و اردوهای ما در ارومیه، کرمان و انزلی و سپس تهران برگزار شد و بدون هیچ مسابقه تدارکاتی به جهانی رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش طلایی به ادامه همکاری با علیرضا دبیر: جلسه ای نداشتیم

واکنش طلایی به ادامه همکاری با علیرضا دبیر: جلسه ای نداشتیم