مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-18اقتصادي

خروج 72 هزار تن کالای اساسی در یک شبانه روز از بندر امام خمینی(ره)


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: 72 هزار تن کالای اساسی توسط دو هزار و 877 دستگاه کامیون در یک شبانه روز از بندر امام خمینی(ره) به مقاصد مصرف ارسال شد که رکورد کم سابقه ای در عملیات بارگیری و خروج کالای اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری دستگاه های ذیربط در زنجیره ی جابجایی کالا از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه ی جذب کامیون، بیش از دو هزار  و 877 دستگاه کامیون طی یک شبانه روز جذب و با بارگیری 72 هزار تن انواع کالای اساسی به رکوردی تازه در خروج کالای اساسی دست یافته شد.

  مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری در حدود هفت میلیون و 240 هزار تن انواع کالای اساسی به وسیله 130 فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه شد که نشان از رشد 23 درصدی تخلیه این نوع کالا دارد.

وی همچنین میزان رشد در زمینه جذب کامیون را پنج درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با بهره گیری از ابزارهای تشویقی به منظور ترغیب کامیونداران برای حمل محمولات کالاهای اساسی و ارتقای سطح همکاری بین دستگاه های متولی حمل و نقل، شاهد افزایش مستمر خروج کالا از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 72 هزار تن کالای اساسی در یک شبانه روز از بندر امام خمینی(ره)

خروج 72 هزار تن کالای اساسی در یک شبانه روز از بندر امام خمینی(ره)