مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-18اقتصادي

محصولات 20 واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه صادر می شود


رییس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: محصولات بیش از 20 واحد فناور و دانش بنیان با حمایت این پارک به کشورهای خارجی از جمله ترکیه و کشورهای اروپایی صادر می شود.

- ، سیامک آزادی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال 1384، اظهار کرد: پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی با هدف فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه فناوری و نوآوری ایجاد شد و در واقع متولی توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری طی سال های گذشته در این استان بوده است.

وی با اشاره حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه از 650 واحد فناور طی سنوات گذشته، افزود: بیش از 70 درصد از این واحد موفق به راه اندازی کسب و کار شدند و در حال حاضر نیز 265 واحد فناور در سطوح مختلف تحت حمایت این مجموعه فعالیت می کنند.

رییس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای حمایت از شرکت های فناوری و نوآورانه در حوزه توسعه بازار خصوصاً در حوزه صادرات انجام شده است، بیان کرد: محصولات بیش از 20 واحد فناور این پارک به کشورهای دیگر از جمله ترکیه و کشورهای اروپایی صادر می شود.

آزادی تاکید کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مصمم است که به صورت ساختارمند بحث توسعه صادرات محصولات فناور و دانش بنیان را به خارج از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات 20 واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه صادر می شود

محصولات 20 واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه صادر می شود