مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-18اقتصادي

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!


بسیاری از کارشناسان فقدان مهارت یا ضعف مهارتی را یکی از علل اصلی بیکاری جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان عنوان می کنند و معتقدند به جای تشویق و سوق دادن جوانان به رشته های پرطرفدار باید آنها را برای رشته های مهارتی آینده دار و مورد نیاز بازار تربیت کرد.

- بسیاری از کارشناسان فقدان مهارت یا ضعف مهارتی را یکی از علل اصلی بیکاری جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان عنوان می کنند و معتقدند به جای تشویق و سوق دادن جوانان به رشته های پرطرفدار باید آنها را برای رشته های مهارتی آینده دار و مورد نیاز بازار تربیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت ارتباط بین مهارت و کسب شغل، لزوم بهره مندی و فراگیری آموزش های مهارتی در عصر حاضر نقش موثر و بسزایی در ورود کارجویان به بازار کار دارد.

آموزش های فنی و حرفه ای در تامین نیروی انسانی ماهر و کارآمد اثرگذار است و هدف از این آموزش ها، افزایش توانایی های دانشی و مهارتی افراد برای انجام مطلوبتر وظایف شغلی است.

عدم سرمایه گذاری کافی در آموزش های مهارتی به معنی غفلت و نابودی سرمایه های انسانی تلقی می شود بر همین اساس بسیاری از کشورها با درک اهمیت آموزشهای مهارتی، تربیت نیروهای انسانی متخصص و ماهر را در جهت توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار در دستور کار قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!